%s »

Автотрейд Рент-а-кар


Разгледай проекта
След създаването на цялостна стратегия за представянето на петте основни напрaвления на Автотрейд, консултантския екип на design.bg представи първоначален план и концепция за едно от тези направления Rent a car. На база на проведени пазарни проучвания ние представихме концептуални идеи, които целяха получаване на вътрешно фирмена информация, маркетингови проучвания, детайли за бизнес модела и др., като получената информация следваше да бъде  надграждана с цел осъщестявване на е-маркетинг (ефективни онлайн кампании).

В следствие на проучване на световни марки, отдаващи автомобили под наем „ Sixt, “Herts”, “Avis” и др., екипът ни установи, че те залагат основно на интернет представяне при предлагането на продукта "автомобили под наем"  Извършеното проучване на бизнес модела показа че освен директния контакт,  в  99 % от случаите e-traveller търси услугата основно чрез интернет. Ето защо нашите препоръки и концепция бяха базирани върху модел използващ интернет като основен комуникационен канал, както и канал за продажби.

Една от основните стъпки, които design.bg планира бе изграждане на цялостна е-маркетинг стратегия, базирана основно в интернет (като с цел постигане на оптимален ефект бе препоръчително използване и на конвенциални медии)

В разработеният интернет проект www.autotrade-rent.com, design.bg внедри следните бизнес системи:

изграждане интернет клиентска част (сайт)
изграждане на система за комуникация с клиентите (CRM -client relationship management)
изграждане на система за поръчки, проследяване и извършване на сделка

В рамките на обслужването design.bg предостави следните услуги за клиента:





Дата на завършване: 25.9.2008
Използвани технологии: HTML и CSS, JavaScript, PHP и MySql, FLASH

е-маркетинг за rent a car автомобили

е-маркетинг стратегия за автомобили под наем

rentacar2.jpg

personal loan .
Kamagra Soft Cheap