%s »

Виртуален симулатор – Кредитна карта Visa на Банка ДСК и М-Тел


Разгледай проекта

design.bg разработи интернет маркетинг стратегия за представяне предимствата на нов финансов продукт - кредитна кобрандирана карта Visa на М-Тел и Банка ДСК.

Във виртуалния финансов симулатор, който design.bg създаде, потребителят тества предимствата на кредитната карта докато се забавлява. Докато играете онлайн флаш играта, вие можете да пазарувате от различни магазини по улицата на М-Тел и Банка ДСК и да следите за какво плащате и колко спестявате.

В разработването на проекта (стратегическо планиране, интернет маркетинг и web design) design.bg надгради създадения криейтив на офлайн рекламната кампания, като добави една изцяло нова посока за интеракция и представяне на продукта, която само интернет комуникацията предоставя. Нашата цел беше да покажем в цифри какъв е смисълът на рекламното послание, което сте виждали в рамките на рекламната кампания по билбордовете, в пресата и по телевизията: „Който я има ще има“.

Дата на завършване: 19.3.2009
Използвани технологии: FLASH, PHP, MySQL

онлайн маркетинг стратегия за финансов продукт

интернет маркетинг кампания за кредитна карта

The deal is that Payday Loans Indiana online can save your time, nerves and make a solution of all your financial problems.
Get Viagra Super Force