%s »

Международна конференция на IPRA за Югоизточна Европа

14 Февруари

В рамките на Международната конференция на IPRA (International PR Association) за Югоизточна Европа, която се проведе на 13 февруари в зала Мусала, хотел Хилтън, София, г-н Пламен Русев (основател и управляваш директор на design.bg Bulgaria) говори на тема: "Планиране и оценка в дигиталния свят - Предизвикателството PR 3.0".

Сред другите говорители са Джо Ханли, IBM Europe, Директор външни връзки, Джим Лофтус, политически консултант, съветник в кампанията на Барак Обама, Ричард Лининг, Президент на IPRA за 2011, Филип Шепард,  Европейска федерация на марките, Дарил фон Деникен, Експерт социални медии и мрежи, Швейцария, Гергана Василева, IPRA България и други.

Над 250 професионални PR и маркетингови специалисти от 17 държави посетиха конференцията и задаваха въпроси по темите:
Политика 2.0 Изостава ли политическата стратегия от технологиите? Как кампаниите си взаимодействат с интернет? В чии ръце са политическите кампании в интернет – в тези на обикновените гласоподаватели или на професионалните блогъри? За и против интернет в политиката; Етика на политическите комуникации в интернет

Обществената дипломация като стратегическо средство за подобряване на репутацията на България и страните от Югоизточна Европа и ролята на частния бизнес в публичната дипломация, за неговия принос във формирането на идеи и визии за подобряването на репутацията на България и останалите страни от ЮЕ.

Корпоративни комуникации  3.0 - Интернет еволюция в корпоративните комуникации – възможности и заплахи; Корпоративна социална отговорност и интернет; Интернет комуникации по време на криза; Интернет страниците на компаниите – новите корпоративни медии; Корпоративен или личен блог на мениджъра?
  
Потребител 4.0 - Предизвикателства пред интернет комуникациите с потребителите; Защита на правата на потребителите в интернет
Как да се борим с манипулациите и спама в интернет;
  
Планиране и оценка в дигиталния свят - Новата роля на професионалистите в ПР в дигиталния свят; Да планираш непредвидимото; Оценка на стойността на  ПР услугите за клиента.

Видео от панелите можете да гледате от тук.

Коментари

До момента няма коментари за тази статия

Твоят коментар

Само регистрирани потребители могат да изпращат коментар. Ако не сте регистриран, моля регистрирайте се!

Е-mail:
Парола:
Коментар:
 

 

Mr. Plamen Russev
Пламен Русев говори за планиране и корпоративни комуникации в интернет
corporate communications and internet PR
Пламен Русев, Виорел Апертей, проф. Дон Стакс, Мая Марашлиян и Николай Неделчев - интернет корпоративни комуникации и ПР
Corporate PR and web page / internet as a tool
Mr. Plamen Russev - design.bg and Ph.D Don Stacks University of Miami - corporate internet PR and marketing - IPRA
Corporate PR and web page / internet as a tool, уеб сайт
Пламен Русев презентира по време на конференцията за Югоизточна Европа на IPRA решения за корпоративни комуникации, маркетинг и PR в интернет
Planning and corporate PR and marketing
Проф. Дон Стакс, Университет на Маями, Виорел Апертей, Румъния, Пламен Русев, design.bg (Don Stacks, Viorel Apertei, Plamen Russev)
There are three major facts that should be watched out for in all payday loans in the United States.
Cialis Professional