%s »

М-Тел и Банка ДСК ви канят в първия виртуален финансов симулатор (интернет маркетинг, онлайн реклама, web design)

23 Март
М-Тел и Банка ДСК стартираха съвместния си финансов продукт – ко-брандирана кредитна карта и избраха design.bg да създаде дигитална стратегия за промотиране на продукта онлайн, в т.ч планиране, дигитален криейтив, web design, flash animations, e-marketing.


Както не веднъж сме коментирали и доказвали в практиката, интернет е изключително подходяща среда за промотиране и продажба на финансови продукти. В този случай се оказа незаменим предвид спецификата на кредитната карта.

Защо?

Ко-брандираната карта носи толкова ползи за ползвателите си, че с инструментариума на традиционния маркетинг е невъзможно да бъдат демострирани и половината от тях. Освен период с 0% лихва, възможност за разсрочено плащане и още много финансови бонуси, всяка покупка с картата носи и точки, които се натрупват по програмата М-Тел клуб. След анализ на продукта консултантите на design.bg предложиха създаването на виртуален симулатор, който да демонстрира реалните ползи за собственика на картата. А те са много. За да се убедите сами посетете http://ccard.mtel.bg. Докато купувате вие реално ще пестите пари и то не малко :)


design.bg предложи една смела дигитална концепция за виртуална симулация за финансов продукт и сме щастливи, че маркетинг екипите на М-Тел и Банка ДСК я приеха и не се подвоумиха да я реализират с нас. Ние планирахме и създадохме една виртуална среда, в която всеки (докато се забавлява) сам би могъл да тества предимствата на финансовия продукт и да калкулира колко би спестил (спечелил) ако има такава карта в джоба си. Докато сте в симулатора, вие можете да пазарувате от най-различни магазини по улицата на М-Тел и Банка ДСК и да следите за какво плащате и колко спестявате. Добрата новина е, че и в реалния живот, ако сте горд собственик на тази карта, ще пестите реални пари. В разработването на проекта (стратегическо планиране, интернет маркетинг и web design) design.bg надгради създадения криейтив на офлайн рекламната кампания, разработен от РА Интерпартнерс, като добави една изцяло нова посока за интеракция и представяне на продукта, която само интернет комуникацията предоставя. Нашата цел беше да покажем в цифри какъв е смисъла на рекламното послание, което сте виждали в рамките на рекламната кампания по билбордовете, в пресата и по телевизията: „Който я има ще има“.

Производството на мини платформата бе брилянтно изпълнено, за което специални благодарности на нашите web design и flash animations партньори.

design.bg е от компаниите на пазара, които поемат ангажимент за конкретни маркетинг резултати. Когато планираме дигитална стратегия за бранд или за конкретен продукт, нашите е-маркетинг консултанти и бизнес анализатори създават цялостна концепция и предвиждат ефекта от нея. На тази база ние създаваме заданията за всеки интернет сайт и последващата рекламна и интернет маркетинг кампания. Така нашите клиенти знаят още преди самото начало на кампанията какви ще бъдат резултатите и ROI (return on investment) от инвестицията им в интернет маркетинг.

Повече информация за нашите услуги ще намерите тук.


Коментари

До момента няма коментари за тази статия

Твоят коментар

Само регистрирани потребители могат да изпращат коментар. Ако не сте регистриран, моля регистрирайте се!

Е-mail:
Парола:
Коментар:
 

 

интернет маркетинг кампания за кредитна карта
Който я има, ще има!
виртуален симуалтор за финансов продукт
виртуален финансов симуалтор
флаш игра за кредитна карта
онлайн игра карта Виза
интерактивен мини сайт за кредитна карта
е-маркетинг стратегия финанси
There are three major facts that should be watched out for in all payday loans in the United States.
Buy Cialis Super Active