%s »

Colliers International разпраща анкети към своите клиенти,подизпълнители и доставчици чрез изградената от design.bg система за измерване на клиентска лоялност

15 Март

За Colliers International екипът на design.bg разработи Net Promoter Score - софтуер за измерване лоялността на клиентите.

Системата е уеб базирана и представлява минисайт с административен панел, брандиран със стила и корпоративната идентичност на Colliers. Тя автоматично, по зададени критерии и срокове, в зависимост от таргет групите и условията, при които се активира приложението, генерира и разпраща анкети под формата на имейл към клиентите и контрагентите на
Colliers International. 
 

Net Promoter Score дава възможност на мениджърите и ръководството на Colliers да анализират събраната информация и
обобщения на статистиките,  да се информират от удовлетвореността на клиентите, подизпълнителите и доставчиците
както от компанията като цяло, така и по отдели, да подобрят комуникацията си с тях.

Коментари

До момента няма коментари за тази статия

Твоят коментар

Само регистрирани потребители могат да изпращат коментар. Ако не сте регистриран, моля регистрирайте се!

Е-mail:
Парола:
Коментар:
 

 

personal loans.
Levitra No Rx