%s »

Colliers International разпраща анкети към своите клиенти,подизпълнители и доставчици чрез изградената от design.bg система за измерване на клиентска лоялност

15 Март

За Colliers International екипът на design.bg разработи Net Promoter Score - софтуер за измерване лоялността на клиентите.

Системата е уеб базирана и представлява минисайт с административен панел, брандиран със стила и корпоративната идентичност на Colliers. Тя автоматично, по зададени критерии и срокове, в зависимост от таргет групите и условията, при които се активира приложението, генерира и разпраща анкети под формата на имейл към клиентите и контрагентите на
Colliers International. 
 

Net Promoter Score дава възможност на мениджърите и ръководството на Colliers да анализират събраната информация и
обобщения на статистиките,  да се информират от удовлетвореността на клиентите, подизпълнителите и доставчиците
както от компанията като цяло, така и по отдели, да подобрят комуникацията си с тях.

Коментари

До момента няма коментари за тази статия

Твоят коментар

Само регистрирани потребители могат да изпращат коментар. Ако не сте регистриран, моля регистрирайте се!

Е-mail:
Парола:
Коментар:
 

 

The main criterion for them is your ability to repay any Wisconsin Loans Online, they are not interested in your previous attempts, the current one is all that matters.
Online Cialis No Rx