%s »

Вивател СИМпатия - Промоция и игра


Разгледай проекта

Проектът за Вивател „тест за СИМпатичност“ може да бъде референтен за опита и възможностите на design.bg в планирането, изграждането и поддръжката на ефективни е-маркетинг решения за масови потребителски продукти както в сферата на телекомуникациите, така и за българския пазар като цяло, съобразени с реалните параметри и модели на поведение на потребителя.

Мини сайтът е базиран както на концепцията на социални онлайн медии и общества, така и на viral маркетинг кампания, чрез която таргет аудиторията сама да се облъчва на принципа „препоръчано от приятел“. Друга наша цел е позициониране бранда Vivatel като мислещ и подкрепящ младите влюбени хора, както и приятелствата между тях, като не само им дава възможност да говорят „неограничено“ по-между им, но и стимулира обичта и приятелството им, като им дава специални подаръци.

Постигането на тези цели, особено предвид спецификата на таргета, нямаше да бъде възможно, освен ако по един забавен и интересен начин не заинтригуваме аудиторията. Ето защо, ние разработихме концепцията „тест за СИМпатичност“ и добавихме определенията СИМпатичен и СИМпатична. Всеки има възможност да тества СИМпатията на неговия избранник/чка или приятел/ка, като само за 1 минута попълва забавен тест с определения, които най-много подхождат на неговата персоналност.

Дата на завършване: 06.3.2009

viral маркетинг стратегия телекомуникации

дигителен криейтив и е-маркетинг консултиране gsm

Florida Payday Loans can help you in trying times, but be sure to know the laws necessary for your loan application.
Cialis Online Cheap